Saturday, February 16, 2013

Hiroko & Daisuke Married!


Hiroko & Daisuke flew from Yokohama for their intimate wedding in the Big Island! They got ready at a beautiful resort hotel, Mauna Lani Bay in South Kohala coast, then had a ceremony in Kona, then reception back at Mauna Lani Bay. Both Hiroko and Daisuke work for a TV production company in Tokyo - they were rather comfortable behind the camera (just like me!), but this time, they were in front of the camera :-) A few days before their wedding, Kona had pretty thick vog and the sunset was less colorful - on the contrary, on their wedding day, it was just like magic that the sky was so clear and the sunset was so beautiful! It was wonderful to be a part of their day!

Congratulations!

- Kay (photography & blog)
(Click "Read More" to see more photos after the Japanese text.)


大輔さん&寛子さん ご結婚おめでとうございます!


ハワイ島でのリゾートウェディング。準備とレセプションはサウスコハラコーストにあるマウナラニベイホテルにて、そしてセレモニーはコナにあるLiving Stone Churchで行われました。日本ではテレビプロダクションで働いていらっしゃるとの事で、普段はカメラを回している方が慣れていらっしゃるためにカメラシャイなお二人でしたが(私も同じ立場なのでよく分かります^^)、この晴れの日には私のカメラスクリーンに収めさせて頂きました:-)

Vogが続いていたコナサイドですが、結婚式当日はとてもよいお天気に恵まれ、サンセットもとても素敵でした。特にビーチには2つの木が寄り添うように立っている場所があり、そこでのシルエット写真は私のお気に入りのサンセット写真の一つとなりました。

これからも末永くお幸せに:-)

- けい(フォトグラファー&ブログ)


(もっとお写真を見るには、"Read More"をクリックして下さい)






































Congratulations!

No comments:

Post a Comment