Saturday, December 7, 2013

Kana and Chihiro's Post Wedding Photo Shoot!



It was a great pleasure to work with this fun-loving couple, Kana and Chihiro from Tokyo! After their wedding day, we decided to go to Kailua and have a beach and town-themed photo shoot. One of the props they wanted to use were Supreme's water guns! In between romantic intimate photos, I asked them to pick up the water guns, and fight REAL hard! Both Kana and Chiriro were such action stars! They shoot, dodge, tumble on the sand, and the person who won the fight was… KANA! Later on we went to the first skateboarding shop in Hawaii - called 808 Skate per Chihiro's request. Check out their wedding photo blog (Click Here) to see his skateboarding tricks too!

Congratulations!

Photo & Blog: Kay


綺麗なビーチでの撮影がしたい!ということで、結婚式の翌日にロケーション撮影に行ってきました。朝の東海岸のビーチは海の色がとても綺麗で、この日もとてもいいお天気に恵まれました:)色々なフォトプロップをお持ちいただいたのですが、私のお気に入りはSupremeの水鉄砲!思いっきり戦ってもらいました(笑)撃って、撃って、避けて、撃って、転がって…勝者は花嫁のKanaさん:)アクティブなお二人との撮影はとても楽しかったです。

ビーチの後は、スケボーが好きなChihiroさんのリクエストで、ハワイのスケボー第一店舗だという808 Skateに言ってきました。中には沢山の種類のスケボーが勢揃い。お二人らしい、カラフルな写真になりました。

親友でもあり、夫婦でもあり、そんな仲良しなお二人。これからもお幸せに!


ブログ&フォト:Kay


















No comments:

Post a Comment